Bugün arayıp eşim şartlarını sordu .Peşinat istemiyorlar istersem bir miktar verebilirmisiz .Kaç taksite bolucegimzii ve kaç küsür ödeme yapacağımızı kendimiz belirleyebiliyromusuz. Yarın bizi daha detaylı bilgilendirmek icjn daha yetkili biriyle gorusturceklerini söylemisler eşime. Siz de bu şekilde ev /araç sahibi oldunuz mu ?Yoksa işin icinde dolandırıcılık var mi şartlar makul olunca insan korkuyor 🙂