NazAli Mrb arkadaşlar uzun süredir gaz problemi yaşıyorum sürekli yelenme oluyor abdest alınca 5 10 dk abdestli duramıyorum bunu yaşayan var mı özürlü sayılır mı bide abdestim bozulur mu
lAmMelodi NazAli Bozulur namaz kılıyorsanız ezan verince alın abdest hemen kılın.Vucutla ilgili birşey.
mondecaidensecmeler NazAli aynı durumdayım üniv bağırsak parazitine yakalandim 9ndan beri gaz problemi yaşıyorum tedavi görsemde düxelmedi
NazAli mseyma doğumdan sonra böyle oldu ya normalde böyle değildi bazen namaz kılarken de böyle oluyor ve tereddüt ediyorum ya
bayraktarkkubra NazAli gitmedim ama gitmeyi düşünüyorum zaten doğum sonrası rahmimde ters dönmüş bana güzel bir bel ağrısı bıraktı
rumeysamine Benimde doğum sonrasında olmuştu çok rahatsız edici şekilde şimdi 4 ay oldu yavaş yavaş azaldı
bayraktarkkubra NazAli 40 kontrolümde doktorum söyledi rahmin ters diye ama ben hamile kalmadan zaten kontrole gitmiştim yoktu öyle birşey doğum sonrası olmuş zaten olan birşeymiş bana kronik bir bel ağrısı hediye etti oğlum
NazAli bayraktarkkubra çevremdeki insanlar bakıyorum çok kolay toparlandılar ama ben doğumdan sonra hiç düzelemedim eskisi gibi. çok sağlık sorunlarım çıktı ama sırf ilaç emzirmeme engel olur diye gitmiyorum
bayraktarkkubra NazAli doğum hiç kolay bir eylem değil bence öyle düşünmeyin eğer tedavi olmanız gerekiyorsa olun çünkü iyi anne iyi bebek demektir