Kızlar merhaba öncelikle hayırlı ramazanlar oğlum 6 aylık oldu yaklaşık bir aydır devam sütü ile devam ediyoruz yok denecek kadar azaldı hipp ile başlamıştık ama çok kabız yaptı 2 haftadırda sma comfort kullanıyorum fakat ne yaptıysam kabızlığı geçmede ek gıda olarak az az başlamıştık fakat şuan sadece kakasını yapsın diye kuru kaysı armut elma o tür şeyler veriyorum bir kaç kez de fitil yaptım fitil kullandığımda tamamen yapamasada zorlanarak kısmen çıkarıyor bana akıl verin nasıl geçicek bu kabızlık