Usnac1995 Hava daha sıcak olursa altından daha ince bir sweat giydirebilirim. Her zaman giyebileceği bir şeyler almak istedim. Sizinde kombinler hazırsa görebiliriz 😍
aydanur_98 aysebb ay benim de kızım var şuan 3aylik bu takımın 6ayi var mı parça parça mi nereden aldiniz
SevimliHayaletCasper Usnac1995 biri oğlumun biri kızımın. Şu mavi ile hardal gömlek arasında kararsızım
Usnac1995 SevimliHayaletCasper Bunları çok beğenemedim, fiyatları uyguna mı geliyor bilmiyorum ama ben şık bir şey alcak olsam bu attığım tarzda alırdım herhalde. 😍
cikolatahurma SevimliHayaletCasper link var mı acaba iki oğluma da hem bayram hem düğün için alma planım var çok beğendim
Usnac1995 crybaby Bizimki 2.5 yaşında daha küçükken kucakta falan güzel durmuyordu, bu sene daha iyi olcak 😍
BuzluKahve Usnac1995 Ben oğlumu hep böyle giydiriyorum. Bayramda o yüzden biraz farklı olsun istiyorum ama daha bakmadım bile.
babyboy_35 Usnac1995 çok güzellermiş ben daha bakmadım izmirdeyim burada havalar çok dengesiz oluyor 🤦🏼♀️😂
alpmila Usnac1995 bizimkide bunları aldım ama yine de kararsızım görenler fikrini yazarsa seviniriz😀🌸
Usnac1995 alpmila Elbiseye bayıldımmm 😍 Erkek için olanlar da güzel renkleri uyumlu klasik bir kombin olmuş