dlr_d
Bebeğiniz kaç aylık?
E kızım da 3,5aylık neredeyse 2 aylıktan beri 1-2 uykusuna bu şekilde yatırıyorum hatta son 1 haftadır gece uyanınca emzirme yastığıyla yanıma alıyorum rahat oluyor. Kucakta uyumaya alıştığı için emzirme yastığına koyunca sanki daha derin uyuyor. Kenarlardan sıkıştırdığı için diye düşünüyorum. Umarım yanlış yapmıyorumdur