pinary24 kızımı desteksiz büyüttüm yani şuan 25 aylık ve ilk 10 gün annem yanımdaydı sonrasında bir desteğim olmadı sevdiğim şeylere bebeğimi de dahil ettim mesela gezmeyi seviyorum ya bundan geri bırakmadım kendimi birlikte gezdik eğlendik onun seveceği benim sevdiğim şeyler yaptık etkinliklere felan katıldık şimdi yeniden doğum yaptım aralarında tam 25 ay var. Annem 1 hafta kalabildi o da yarın gidecek nasıl olacak bilmiyorum eşim devamlı çalışıyor hiç desteğim yok Allah yardımcımız olsun bu günlerde geçecek ve birbirlerine en yakın dost arkadaş sırdaş olacaklar 🌸