Ağustos bebesi bizimki de. Oda ısısını 25 derece ayarlayıp, ilk 10 gün kısa kollu zıbın+uzun kollu tulum giydirdik. Sonrası sadece zıbın ve müslin örtü ile devam ettik. Aslında önerilen şu: yenidoğan döneminde, baba ne giyiyorsa+ uzun ince kollu ceket. Yani baba atletle durabilecek seviyedeyse bebelere artı bir uzun kollu.