gagi 3650 doğdu 4. Aydayız kilomuz 6200. Sürüm yetmediği için anne sütü+mama şeklinde ilerliyoruz doğduğundan beri ama mama içmeyi çok seviniyor. Önerisi olan var mı ?
myavocado gagi kilo alımı gayet iyi diye düşünüyorum, bebeğim 3.240gr doğmuştu 4. ayda benzer işi kilo alımı ve doktorumuz gayet iyi demişti. Doktorunuz size az mı dedi. Neredeyse her ay 1 kg almış çocuk, daha fazlası çok sağlıklı değil bence
gagi myavocado doktorumuz normal dedi ama kilosu düşük persentili de etrafımda benzer bebekler 7kilo oldu bile bu ayda :(
Berraa_54 Berraa_54 biraz az almış ama belki ek gıdada falan alır benim kızım da öyle ek gıda umidiyle fazla takılmıyorm
ezgiii12490 4.ayda kaç kilo olmasn bekliyorsun ki canm hem kilo güzel bisey mi valla zaten kilolu olunca hava atıyor anneler insanlarla üzülüyor