Merimexx 13 gün önce kırkımız çıktı dün bir iki damla kan gördüm. Bugünde bir tık daha fazla 5-6 damla gibi. Adet oluyor olabilir miyim bu kadar az akıntı ile. İlk hamileligimden sonra adetim normal miktarda olmuştu. Şuan çok az olduğu için emin olamıyorum
Duyulurum Merimexx evet adet olabilir. Kahverengi lekelenme olsa lohusalik devamı olurdu. Ama kanama varsa adettir. Bir de normalde ilk adetler çok kanamalı olur benim ilki sizinki gibi az oldu üç gün sürdü. Ama ikinci yoğun oldu lohusalık kanaması gibi. Sonrakiler normaldi
senbibaksana1 Merimexx emziriyorsaniz hormonlara bagli olabilir benimde sizin gibi olmustu ama devami gelmedi ve 6 ay regl olmadim
Sogukbaklava Merimexx Olmamakta sıkıntı bence stresi daha fazla oluyo . 9 10 ay olmayınca aşırı gerginleşen arkadaşlarımı biliyorum bizimki bi tık erken ama sağlık olsun ☺️