Ssevey 3 ay 1 haftalık bebeğim kabız 4 gündür yapamıyo biri pos açmıştı dün okudum bende fitil veriyim dedim biraz önce çok ağladı ama yinede yapmadı tuvaletini acaba anca mı etki eder bu arada yarım kansuk verdim
SuraNurum Benimde kızım yapmıyordu 4 gün boyunca bende biraz kızım konusunda hassasım hastaneye götürdüm doktor dediki bagırsakları düzene giriyorum 1 hafta boyunca yapmazsa sürekli ağlarsa yarım fitil ver dedi bence endişelenme