asilburcu Kizlar merhaba yine hurafe Birsey sorcam iftara gidince akşam da iftara gidicez 40 ı çikmadı Birsey olur mu
selambengeldim asilburcu hiç bir şey olmaz kendinizi eve kapatmayın. Eşim göreve gitmişti oğlum 15 günlüktü her gün dışardaydım arkadaşlarla eve gece 1de döndüğümde olmuştu. Çocuğunuz temiz hava alır çıkarın size de iyi gelir
ygtzynp asilburcu ilk çocuğum 1 hafta küvezde kaldı eve çıktığımız ertesi hafta sonu kendimizi sokağa attık dahada girmedik 😂kızımda da öyle yaptım üstünü uygun giydir hiç bişeycik olmaz oku nazar ayetlerini Allaha emanet 🤗🤲🏻
Dondurmalikahve asilburcu Bebeğin kirkinin çıkması diye bir şey yok zaten ☺️ annenin 40 günde rahmi toparlanıyor. Gerekli tedbirleri alıp kapalı alanlarda olmayacak şekilde çıkılabilir. Hasta olacak diye korkmayın ne kadar erken olursa o kadar iyi bağışıklık kazanır.
sudenaz0 Kızım 3 aylık doğduğu günden beri nedeyse her gün dışarı çıkıyoruz gece 12-1 de geldiğimiz de oldu eve ama hiçbişey olmadı mevsimine göre giydirirsen hiçbişey olmaz evde olmak insanı daha çok lohusa depresyonuna itiyor
patatess Ben şahsen çıkmadım havalar serin, salgın da var diye. Bebeklerin bağışıklığı belli bir süre çok düşük oluyor diye korktum. Risk almaya değer bulmadım. Şimdi 3 aylık daha rahat çıkıyoruz.
sudenaz0 asilburcu Allah ıslah etsin yemin ederim bi tanesi de iyi olmaz mı ya benim de doğumumda o yanımdaydı ve beni depresyona sokan tamamen oydu şimdiki aklım olsa kimmmseyi istemezdim yanımda
larisa13 asilburcu yüzlerine söylemezsen bebeği her gördüklerinde bi laf atcaklar ortaya o yüzden uygun dille anlatabilirsin ve takma 🙏🏽
emosss__ Bu inanış meselesi ben kırkı çıkmadan dışarıya çıkarmaya karşıyım. Daha doğrusu 1 yaşında yine de kapalı alan kalablık yerlere gitmeyiz açık alan parklar falan. Ama tercih meselesi bazı insanlar doğum yapıyor 2 . Gün dışarıda
sevbuk asilburcu çıkın ama çok kalabalık kapalı havasız ortamlarda bulunmayın bağışıklıkları düşük oluyor hastalanabilirler
Kitsu Bebeğin 40 ı diye bir şey yok şaman geleneği. Kötü ruhlardan korunmak için dışarı çıkarmazlarmış. Biz 5. Günden sonra çıkmaya başladık nerdeyse her gün
12betul asilburcu 54 günlüğüz çok sık olmamakla birlikte çıktım dışarı gayrette çıkılır . 5 günlüktü sular idaresine. Gittim gitmek zorundaydım zaten hastaneye de gidiyoruz . Ev gezmesine pek gitmedim kış ve salgın olunca yaz çocuğu olsaydı giderdim kesin
artikbiranneyim asilburcu hiç önemi yok ya artık doktora bile kaç kere gittik hep dışardaydık bence çıkılmalı Ama şu var eve gidecekmişsiniz kimseyi öpmeyin kimseye vermeyin derim bu dönemde hasta olmaması gerekiyor cok küçük oldugu icin