guzelanne564 Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık olmak üzere doğumdan 52 gün sonra adet oldum şubat ayına kadar 3 ay günü gününe düzenli adet gördüm fakat bu ay 5 gün gecikti hala gelmedi böyle olması normal mi endişeleniyorum 🥴
guzelanne564 @Derininannesi32 @suheyla92 @mrvyhya oldum kızlar 1 saat önce falan teşekkür ederim 😁❤️❤️
asilegealkis merhaba ben de sezeryan doğum yaptım bebeğimi sadece anne sütüyle besliyorum 3ay 9 günlük olduk bu sabah taze kan geldi birdenbire ben de korktum adet geç olunur diyorlar.agri sızı da.yok ama adet mi oldum anlamadm siz nasıl anladınız