zeytininannesii Merhaba kizlar 14 aylik bebegim var sizce oruc tutarsam sorun olurmu yani tutmazsam dinen bi sorun olurmu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala zeytininannesii Bebeğiniz büyümüş, tutabilirsiniz bence. Ek gıda da alıyor, sadece sütünüzle beslenmiyor ki
bayraktarkkubra zeytininannesii benimki 2 aylık ben tutamıyorum günde 12 defa beslendiği oluyor meme bağımlısı yerken bile ayakta duramadığım zamanlar oluyor bence kendinizi en iyi siz bilirsiniz
Beyzaecrin96 zeytininannesii 6 ay 2 günlük ek gıda arti anne sutu ben tutuyorum çok şükür sıkıntı yok günler kısa eğer iftar ve sahurda güzel beslenilirse sıkıntı olmaz inşallah. Ama Allah izin vermiş kendinizi ve bebeğinizi sıkıntıya düşecek durumda tutmayabilirsiniz ama sizin bebiş büyümüş
zeytininannesii NeclaLeylaCeydaOhnealaneala iki gun tutim dedim cok hircinlasti bide dis cikariyo 3 tane birden ondan daha cok emiyo ben ayakta bile zor duruyorum bu sefer ondan kafam cok karisik
hilal139120 Benzer bir post ben açtım dün. Bugün ikinci günüm tutuyorum. Bebeğim 8 ay 8 günlük. Sizinki tutsanız bile etkileneceğini düşünmüyorum ama siz daha iyi bilirsiniz 🌼
Ogretmennnnn_____ zeytininannesii dinimiz hamilelik ve emzirme döneminde bize bu konuda inisiyatif sunmuş bebeğiniz ve sizin sağlığınız el veriyorsa tutmanız gerekir ama tam tersi bir durum varsa tutmazsınız yerine sonra tutarsınız o size kalmış yani 14 aylık bebek çoktan ek gıdaya geçmiştir ama sürekli sizi emiyorsa ek gıda reddi felan varsa bilemem yoksa büyümüşler tutabilirsiniz gibi
azramelam zeytininannesii bebeğim 2 ay 21 günlük ben tutuyorum iftardan sahura kadar su bol tüket ben öyle yapıyorum fıkıh hocasını dinlemiştim emziren anne tutmayabilir dedi ama sonradan borcunu tutmak lazımmış sizin baya büyük aslında tutabilirsiniz
yaraliceylanim zeytininannesii dinen bilmiyorum benim kızım 7,5 aylık ben tutmuyorum sürekli emen bir bebek ek gıda ile karnı doymuyor o kadar yemiyor ayı değil de ek hıda yiyerek doyuyorsa tutardım çünkü ister istemez sütümüz azalacak
esraalic zeytininannesii tutabilirsiniz bence benim kızım 8 buçuk aylık çok şükür tutuyorum bir sorun yaşamadım ek gıda da alıyor zaten.
bayraktarkkubra Mygirlmybaby ne güzel ben kendimde zaten 42 kiloyum inanın çok zorlanıyorum yediğim halde bile sürekli emen bir bebek inşallah borçlarımı tutmak nasip olur
bayraktarkkubra Mygirlmybaby inanın hiç güzel birşey değil kıyafet bulamıyorum giydiğim yakışmıyor ideal kilomun altındayım ve sürekli tansiyon düşmesi falanda cabası ama yapısal alamıyorım maalesef
Nisadfoc bayraktarkkubra aynen bende 46 kiloyum hemen kiloma ne güzel denmesinden nefret ediyorum. Giyecek kıyafetlerin yakışmaması , sağlıksız olmak çok zor çeken bilir.
bayraktarkkubra Nisadfoc bencede çok iyi birşey değil sürekli tansiyon düşmesi falanda cabası zaten düşük tansiyon ve hızlı nabızla gezdiğim için
Nisadfoc bayraktarkkubra hızlı nabız benimde var, hipertiroid oldum doğumdan sonra fakat ilaçla iyi oldum sizdede olabilir mi? Kan tahlili verdiniz mi?
Mnli zeytininannesii bu sizin bileceğiniz bir şey dinen müsade edilmiş sonra borçlarınızı tutmanız gerek ama ben ramazan dışında pek motive olamıyorum tutmaya o yüzden ikisinde de emzirirken tuttum benim sütüm etkilenmedi diyet de yaptım emzirirken sütün yemekle alakalı olmadığını düşünüyorum belki o yüzden etkilenmiyor ama zor oluyor mu evet zor oluyor uykusuzluk açlıkla birleşince
zeytininannesii Mnli yani emzirdigim surece tutmazsam gunah olmaz dimi sonrasindan tutarsam bu konuda fazla bilgim olmasdigi icin biraz zorlaniyorum acikcasi😬