Adet günüm geldi iki gündür kahverengi geliyor ve şiddetli karın ağrım var. Dedim netten bakayım , yok rahim kanseri oldunuz, yok işte 4. evreler .. resmen dedi öldünde gömen yok.. tansyonum çıktı korkudan ya birdaha bakmayacağım diyorum yine bakıyorum 😑