Miran11 İyi akşamlar doğum yapalı 2 ay oluyor bir hafta önce Regl oldum bitirdim bugün lavaboya girdiğimde kahverengi leke olduğunu gördüm normal mi acaba hala rahim kendini toparlayamamış olabilir mi
Sblsrgnsn Miran11 4 ay oldu hala ayni rahim oyle hemen toparlamaz kendini 1 seneyi bulur duzene girmesi gayet normal
Busratahmaz Muhtemelen normal rahim toparlanıyor demektir. Emzirmiyorsunuz sanırım hemen regl olmus sunuz. Emziren anneler daha geç oluyor diye biliyorum. Ben normal doğum yaptım ne yzakki emzirmiyorum doğumdan 37 gün sonra regl oldum