As1ioz çok kullanışlı çok rahat ben kızım ilk doğduğu zamanlar kızımı beşiğe koyuyordum sallamayı kuruyordum o kendi kendine sallana sallana uyuyordu ama tabi sallanmaya alıştı şu anda 15 aylık ayağımda sallıyorum ve sallanmaya alıştığı günü hayatımdan çıkarmak istiyorum keşke alıştırmasaydım sallamasaydım geceleri bile rahat geliyordu beşiği kurup uyuyorduk keşke yapmasaydım