Merhaba güzel anneler 3 buçuk aylık ikizlerimin uzun süredir geçmeyen göz akıntısı var hastaneye her gidişimde göz yaşı tıkanıklığı masaj yap diyorlar ama geçmiyor dünde iftara misafirim vardi üç aylık bebeği de var gece bebeğin gözü akmaya başlamış ve şişmiş bulaşmış sanırım ama bizim evde kimseye bulaşmadı çarşamba günü göz doktoruna gideceğim başından böyle bişey geçen varmı neler yaptınız