maviannesii Kızlar adetime 13 gün var bugün kahverengi kanamam oldu doğum kontrol hapı kullanıyorum eşimde kendince dikkat ediyor kullanalı 6 ay oluyor hiç böyle olmamamıştı bebeğim 7 aylık hiç aklımda yoktu test yapmaya korkuyorum
Elfgrn maviannesii Muhtemelen yumurtlama zamanınızdasınız. 13 gün önceden gebelik belirtisi olması çok çok düşük bir ihtimal, erken döllenme olması lazım ki bu aralarda çıksın. Yine şüpheniz varsa kan verin. Ya da farklı korunma yöntemleri deneyin.
maviannesii Elfgrn adetim bittikten sonra halsizlik mide bulantısı uyku uyuyorudum böyle hatta bana dediler bamile olabilir misin dedim yok yeni bitti adetim nasıl olsun
balporsugu7224 maviannesii benim de kahverengi kanamam oldu adet oldum sandım dün oruç bile tutmadım başka bir kanama olmadi test alıp yapacam bugün bakalım hayırlısı
maviannesii aysebb evet olabilir bu zamana kadar hiç böyle olmadı 6 aydır kullanıyorum ondan dolayı biraz panikledim