Kızlar bu orkide 2 sene önce dogumumda eşimle yollamisti beyaz cicekli iki dallı bir orkideydi. Anneler günü diye annesine de almış aynısından kaynanamda orkide bakiyro .Şehir dışında yasadigimizdqn o dönem orkideyi goturemedim kaynanama bakti .İki dalı da kurumuş kesmiş. Ben memlekete geldim orkidemi aldım 8 aydır ben bakıyorum ortadaki yapragi ve orda gördüğünüz kök gibi şeyleri verdi .Hatta biri tomurcuklandi ordan dal çıkar mi bilmiyorum ama komşumun oğlu oradaki ayicigi gitmis batırmış ucu öldü tomurcugun .Velhasıl ben buna muz suyu yaptim yumurta haslar suyundan veririm haftada bir kez suluyorum .Ne zman dal vericek dal vermesi için ne yapabilirim?