mimiege aventi oğlum da tuttu ama hep midesini bulandırdı.Bibs aldım ilk onu da tuttu ama sonra onda da öğürdü.4gündür aralıksız wee baby damaklı emiyor🥲zor olsa da alıştı 5 dakika da bir sürekli dudaklarına değdirerek verdim emziği kendinin emmesini bekledim bu şekilde alıştı ☺️