Merhaba arkadaşlar bebeğim 7aylık doktorumuz ocean vermişti 3aylıkken ama maalesef düzenli hiç kullanmadık,düzenli kullanma kararı aldım çünkü bıngıldakta açıklık kalmış,aile hekimimiz kullan dedi
Neyse şimdi ocean kullanan anneler 3ay ile 7ay arasında kullanım açısından fark var mı ?
Yani damla sayısı değişir mi ?
Bi de 400ıu yine değil mi ?
Ayrıca kullandığınız bi vitamin var mı ?