senem88 yaskoy bizim hastaneden cıktıktan 15 gün sonra yine öksürük hırıltı şikayetimiz oldu tüm virus testlerinin bakıldıgı bir test yaptılar bir tanesi pozitif cıktı sanırım rsv etkisi takipteyiz sürekli serum fizyolojk yapıyoruz