Ben 20. Haftadan itibaren oturur pozisyonda uyudum bu nefes darlığı yüzünden. Bir çözümü yok diye biliyorum gebelik olduğu için ancak sırtımı dik konuma getirmek beni rahatlatıyordu size de tavsiye ederim. Bebeğin pozisyonu çok etkiliyor demişti doktorum muhtemelen sizde de öyledir.