Kızlar dün eltimler iftara geldiler oğlu 12 13 yaşlarında benimde bebeğim 16 aylık yok efendim seninki hala konuşmuyor mu benim oğlum bu ayda her şeyi söylüyordu vs vs bir sürü can sıkıcı şeyler söyledi benim bebeğim anne baba gel isimlerimizi söyler kedimiz var ona seslenir karşı komşumuzun kızı var onun ismini söyler tabi cok net değil ama çabalıyor algısı cok açık bilmiyorum düşünüyorum bende acaba gerçekten bi problem olabilir mi diye burda da görüyorum bebeğim 15 16 aylık kelimesi az diye yani anlamadığım şu bu aylarda tam olarak ne bekleniyor ne konuşmalı gerçekten kendimi eksik hissediyorum bunları duyunca