9 ay 10 günlük kızıma sadece sabah kahvaltısı yaptırabiliyorum bir de ara öğün olarak yaban mersini yiyor başka bir şey yediremiyorum sürekli ama istiyor. Çorba yapıyorum ağzını açmıyor pankek yapıyorum fincanda bebek keki yapıyorum yemiyor arkadaşlar. Bu insta annelerini gördükçe kendimi sorguluyorum ben bu ek gıda işini beceremedim galiba. Sizler kaç öğün hangi saatlerde veriyorsunuz