Sermec27 benim oğlum da haftaya 9 aylık olacak. Emekleme yok, sürünme/yuvarlanma arası bir hareketle biraz ilerliyor sadece. Ama desteksiz oturuyor birkaç dakika.
Emekleme için sorun yok, gelişim basamağı değil diyor doktorlar ama desteksiz oturmaya bakıyorlarmış 9.ay kontrolünde. Yavaş yavaş alıştırırsınız belki, arkasına destek koymadan düşeceğini anlayacağı şekilde oturması gerekiyor sanırım. Düşünce kafasını vurmayacak şekilde battaniye falan koyabilirsiniz arkaya ve yanlara.