Kızlar bebeğim 8,5 aylık sadece anne sütü alıyor ek gıdaya 5,5 ayda başladık fakat hâlâ reddediyor ağzını kilitliyor asla yemek istemiyor bugünde memede bi ağlama krizine girdi elimle sıkınca süt geldi makineyle sağıp bakmak istedim bomboooş iki yada üç damla anca geldi kafama taktım bu durumu elektrikli makineyle ilk defa sağdım iki göğüsüde denedim vakum var ama ne gelen var ne giden sizce sütümmü kesiliyor acil görüşlerinizi belirtirmisiniz ne yapmam gerekiyor