Kızlar, bebeğim 11 aylık. Bildiğim bütün doğal yöntemleri uyguladım ama geçmiyor. Dün akşam hastaneye gittik calpol ve antibiyotik yazdı sadece ama bebeğim kötü. Çok fazla öksürüğü var, hırıltısı var, ara ara ateşi çıkıyor, huysuzluk, ağlama, uykusuzluk, iştahsızlık ne ararsanız var. Ne yapabilirim oğlum için yaa akıl verin lütfen