ilkimocha merhaba, benim bebeğim aşırı hareketli. Devrilmesinden hiç korkmadım şimdiye kadar ama kemerini takmıyordum, 2 gündür dizlerinin üzerinde durmaya başladı. Atlayıp düşecek diye korkuyorum. Tek başına bırakmıyorum. Yarın ilk işim kemerini bulup takmak olcak