bayanseymamom 2.5 yaşında oğlum ve 5 aylık kızım var ben biraz dikkat ediyorum uyku saatlerine ikisini de aynı saatte yatırıyorum uyandıkları zaman odadan çıkarmadan geri uykuya geçmesini sağlıyorum ki rutinleri bozulmasın gece uykusunda olduklarını anlasınlar diye alıştırana ve uykuya geri döndürene kadar oda da 2-3 saat kaldığım olmuştur çok şükür düzenleri tam oturdu artık öyle gece kalkıp uyumamazlık yapmıyorlar tabiki bir sorunları olmadığı sürece geçenler de mesela oğlum gece 2 de kalktı uyutmak için her yolu denedim kendi de uyumak istiyordu ama uyuyamadığı için ağlıyordu kısa kısa uyuyup uyandık öyle sabah ettik sonra ağzını gösterince baktım ki diş çıkarıyormuş onun huzursuzluğunu yapmış sonra tekrar düzene girdi hepsine zaman gerekiyor her şey yoluna giriyor merak etmeyin 🥰