annemeri İzmir’de yaşıyorum. Bebeğim 25 günlük. Oda sıcaklığı geceleri 24-25 derece. Zıbın ve tulum giydiriyorum. Eşime kalsa sadece zıbınla yatıracak ama üşür diye korkuyorum. Bazen kundak yapıyorum. Sizler nasıl giydiriyorsunuz?
ipeksibel annemeri canım kafasına muhakkak şapka tak çoraplarını da cikartabilirizn çünkü bebekler teri kafadan ve ayaktan atarlar .onun diainda bir yelek olsa kafi
farelikoyunkavalcisi annemeri şapkalar hep kafasını sıkıyor takmayın zaten eldivende takmayın zıbın tulum yeterli uyandığında terlemişse yelek giydirirsiniz 10 dakika filan onun haricinde sürekli göğüs kafesi ve boynunu kontrol edin üşüyorsa soğuk olur
mondecaidensecmeler annemeri tek zibinla yatsa usur yenidoganlar çabuk üşüyor. Ben tulum ya da takım giydirip kundaklyorum yetiyor
suheyla92 annemeri zibin ve tulum yeterli sirtini göğsünü kontrol edin serinse yelek giydirin. Banyodan sonra sapka mutlaka takin en az 1 saat. Eldiven kullanmayin dokunarak hissetmesi lazim herseyi. Uyurken yarim kundakli uyutun sicramasini engelleyecegi icin daha rahat uyuyor bebekler ben fermuarli torba tulum kullaniyordum uyurken ck kolaylık oluyor.
annemeri ipeksibel şapkayı kafasında hiç durdurmuyor. Çok kımıldıyor. Gözleri kapanıyor. Yoksa takıcam 🥲
aysebb annemeri Şapka benim kızımında gözlerini kapatıyordu takmıyordum. Eldivenide 25 günlük olduktan sonra takmamaya başladım. Onun dışında zıbın tulum yeterli evin ısısında. Üşüyüp üşümediğini göğsünden anlayabilirsiniz en basiti