ilkaay0 Kızlar 3 aylık hamileyim oruç tutmam da bi sakınca var mı yaa doktora sormayı unutmuşum numarası da yok size bi danışayım dedim. Dün tuttum iyiydim o yüzden bugün de tuttum
mrsfly ilkaay0 youtube de bu konu ile alakalı çok video var doktorlar tarafındwn çekilen isterseniz göz atın
sibeldogu ilkaay0 3 aylık hamilelikte bebek sizden besin ihtiyacını karşılayamayack tutmasanız daha iyi bence bebeğinizin sağlığı için
hilal139120 Sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🌼 Benim 5-6. ayimdi sanırım o zaman tutmamiştim Vitamin vs de alınıyor o dönemde. Doktorum tut- tutma diyemem demişti. Çok araştırdım ve tutmadım
ilkaay0 hilal139120 bende vitaminlerimi, ilaçlarımı sahurda içtim ilk 2 gün tuttum iftarda ve sahurda da proteini ağırlıklı beslendim kendim bir sorun yaşamadım ama bebek için bilemiyorum en iyisi tekrar bi randevu alıp doktora gideyim
yaseminsahin14 İlk 3 ve son 3 ayda önerilmiyor kalan 3 ayda da riskli bir gebelik değilse tercih sizin diye bişey okumuştum, ama yine de tutmanınızda fayda var hamile ve emziren annelere şart değil