Hakiki zeytinyağı ve probyotik damla kullanıyorum. Maflor kullandım bir şişe ama forbiome daha iyi. Forbiome günde 5-6 damla, bir çay kaşığı da zeytiinyağı. Zeytinyağını iyi birşey alın dikkat edin. Ben saf soğuk sıkım kullanıyorum. Bebeğim kendi kendine gaz çıkarmaya başladı. Daha rahat etti. 2 aylık şuan, kabız oldu, ona da iyi geliyor damla ve zeytinyağı.