İlk günü şükür nasip oldu tuttum dün ezandan sonra baktım lekelenmem geldi çok azdı ama kasıklarım da ağrıyordu ama bugün hiçbirşey olmamış gibiyim ne ağrım ne leke birdaha da gelmedi kızlar 29 ocakta oldum en son adetimi ne yapsam bugünde gitti öyle üzgünüm ki🥱