handenurcandr Kızım 1 yaşında kedi tırmaladı kuduz aşısı yaptıran varmı çoçuğuna aranızda bi sıkıntı oldu aşıdan
yaseminsahin14 handenurcandr 1 yaşındayken 1 er hafta arayla 3 doz yaptırmıştık bi sıkıntı yaşamadık. Hele ki sokak kedisiyse hiç ihmal etmeyin maalesef kuduz ciddi bişey
yagmur35yy handenurcandr aşıdan bi sorun olmaz canım sen yaptır en azından mikroptan kalmaz gene doktorla görüş o yonlendirir
bbosphorussss Kedi aşılı mı? Bnm oglumu da tirmaladi aşılı oldugunu öğrendik kuduz aşısı yapamadık birsey olmadi. Kedi aşılı mi arastirin doktora da bilgisini verirseniz aşı olmasına gerek kalmaz belki. Ve bolsuyla sabunla yikasaydiniz
merveer96 yaseminsahin14 merhabalar oğlum 1,5 yaşında sokak kedisi ısırdı bu yüzden aşı olduk ilk doz ateş yaptı gecesi. Sizde durum nasıldı ve kuduz asısı kaynaklı bir sorun gözlemlendiniz mi ilerleyen dönemde
yaseminsahin14 merveer96 merhabalar biz yaptıralı 1 seneyi geçti ama olsaydı bi sorun yaşamadık diye belirtmez yaptıysa o detay aklımda kalırdı o şekilde cevap verirdim size