mihrabal filtrekahvemm ay benimde bebiş 4.5 aylık henüz böyle birşey gözükmüyor bardakla bakıyorlar birde öyle deneseniz. Bende anlamıyorum pek
Canss3535 filtrekahvemm evet hafiften kabarmış ama 1 2 aya anca patlar. Bizimde 3 buçuk aylık böyle şuan
Gul38 filtrekahvemm bnmkindede kac aydr oyle kabarıklık var ama bi turlu ckmadi dis 8aylik daha bekliyoz. Bu aralar uykusu hic kalmadi artık gerçekten geleckmi aceba dis o yüzdenmi dyorum
birprensannesi1 filtrekahvemm hafif bi kabarma var ama patlayacağı zaman ne zaman olur bilemem çocuktan çocuğa değişiyor . Bazen böyleyken aylarca bile durabiliyor Bazende hemen çıkarıveriyorlar . Hadi hayırlı olsun şimdiden♥️🥰
filtrekahvemm mihrabal çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 💕💕 uyuyor şimdi uyansın hemen bakacağım
mihrabal filtrekahvemm rica ederimm bilmesemde yorum yapmak istedim burda saçma sapan her gönderiye doluşup yorum yapıyorlar biz acemi anneler birşey sordugumuzda dogru düzgün cevap veren onca tecrübeli insan ortada olmuyo malesef
filtrekahvemm Gul38 ağrı yapıyor mu acaba şuanda keyfi yerinde ama gece uykularımız yok 4. Ay atağı mı diş mi bilmiyorum
Gul38 filtrekahvemm ne çıkacaksa cksa artkta bizde kurtulsak uyumayı ozledim uykuya dalarkende cok zorlaniyo ikidebrde mızırdanıyo
bayanseymamom Ay benimkide huysuz kısa kısa uykular özellikle gece bi kalkar en az 1 saat uyutmaya çalışırım
filtrekahvemm bayanseymamom evet ya birde şimdi uyumadan önce eee eee demeye başladı yatağına koyuyorum hala eeee diyor susmuyor 🤣🤣🤣
bestmomm @filtrekahvemm sertlik varsa eğer bir bardakla bakın çok salya artışı oluyor kulak kaşıması huzursuzluk gece uyanmaları artıyor oğlum da 3 aylıkken başladı 5 aylık şu an 2 dişi var atak ve diş üst üste çok yıpratıcı oluyor Allah kolaylık versin 🙌🏻
Canss3535 bestmomm bizimde 3 aylik salya durmuyor eli hep ağzında zeytinyagina karanfil koydum dolapta bekletip parmak fırçayla damklarjna sürüyorum az da olsa rahatliyor hemen hemen oda 5.Ayda anca patlatır.