ezgiii12490 Kizlar bebegim 11 aylık 6.aydan beri emekliyor yürümeye niyeti yok neler yapabilirim yürümesi için
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ezgiii12490 11aylık olması ve 6.aydan beri emeklemesi yürümeye meraklı olması gerektiği anlamına gelmiyor maalesef 😂Kızımda o zamanlarda emekledi. 16aylıkken yürüdü:) Zamanı gelince, kendi istediği zaman yürür :)
hazale966 ezgiii12490 kolarrından destek vererek yürümeye teşvik edin birde yürüme arkadaşı kulllanıyoruz biz kendisi desteksiz sürüyor onu doktor yürüteç önermemişti benimki de 10 ay 12 günlük🌸
ezgiii12490 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ya ben her şeyi erken olunca dönme vs dedi 10 aylık yürür diyodum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ezgiii12490 Benim kzııma da eş ailesi, eşimin 7aylıkken (emeklemeden) yürüdüğünü, benim kızımın da emeklemeden yürüyeceğini söylemişlerdi 🤣🤣
ezgiii12490 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 🤣bende 9 aylık emeklemeden yurumusum 7 aylıkta lk defa duydum
myavocado NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hay maşallah süper çocuk 😂 benim ki 6 ayı bitirdi daha totişini kaldırıp emekleyemiyor 🤭
dilara6767 Bizde 10 aylığız 5.5 6 aylıkken emeklemeye başladı sıralıyorda ama yürüme işine gelince tık yok 😀 abisi 7 8 aylıkken yürümüştü emeklemeden bende 9 aylıkken yürümüşüm 😃
nslhnak ezgiii12490 ben emeklesin diye uğraştım. Şimdi ortalıktan tır gibi geçiyor, ne kadar geç o kadar iyi benim işin 🫢😬😬zamanla yürürler ya