Merhaba arkadaşlar bugün adetimin bitiminin 6. Günü dün akşam çok hafif olmakla beraber bu sabahta idrarımda kahverengi akıntı gördüm (sabah ki daha yoğundu) buna ek sıcak basması ve sol kasığımda hafif sancı var gebelik belirtisi olabilir mi bu yerleşme kanaması mıdır?