Bizde dün 2.ay aşılarımızı olduk. Oğlum çok sessiz bi bebek, beslenir ve yatar 2 3 saatte kalkmazdı...
Dünden beri sürekli kucağımda olmak istiyor emsede emmesede. Uyuyor yerine bırakıyorum hoop agliyo. Ates falan yok ama huzursuz.
Ateşlenir diye fitil vermişti. Eğer ateşlemez ama cokcok huzursuz olursa fitili dikine ortadan bol ver demişti. Öyle yaptım biraz keyfi yerine geldi tabi . Ama yine şevkat istiyor😥