Merhaba anneler bu ay aralığındaki bebeklerimizin gelişimleri nasıl acaba ? Asla karşılaştırma yada kıyaslama postu değildir lütfen bu şekilde algılayabilcek olanlar hiç yorum yapmazsa sevinirim.
Benim oğlum tam 13 ay 2 günlük
● baba , mama , meme ,dede ,anaanne, anne , mö diyor
●tutunup kalkabiliyor, kendini birkaç saniyeliğine bırakıyor ama yüruyemiyor daha desteksiz olarak. Emekleme zaten vardi 10.aydan beri.
● al - ver komutlarıni yapabiliyor. Mesela topunu bana ver dedigimde verebiliyor. Sonra benden al dedigimde alıyor.
● alkış , bay bay , bir bir , gel gel , öpücük atıyor eliyle.
● baş parmağım şarkısini soyledigimde parmaklarini hareket ettiriyor hemen.
● müzik caldıginda hemen oynamaya başliyor.
● beslenme olarakta gunde 3 ögun yapiyoruz arada meyve yiyor. Gunde toplam 450 cc mama iciyor.
● sabah 8.30 - 09.00 arasi uyaniyor. Gunde 2 uyku yapiyoruz. Gece uykusu malesef geç oluyor.