Eylulzeynep8 ben de çocuklarımı 4 yaşında kreşe başlattım, devamlı hastalık hastalık hastalık. Ama ne zaman doktora gitsek sakın okuldan almayın dediler. Öğretmenler de okula yeni başlayan tüm öğrenciler ilk dönem böyle hasta olur, sonraki dönem tam katılım sağlarlar dedi. Doktor da şey demişti siz şimdi alsanız seneye anasınıfına verdiğinizde aynı süreci yaşayacaksınız. O vakit alsanız ilkokulda aynı şeyi yaşayacaksınız. İlkokuldan da alma şansınız olmayacak çocuk okula gidemediği için geriden gelicek dedi. Bu yüzden almadık, bağışıklık kazansınlar diye