Arkadaşlar oğlum 25 aylık 1 - 2 haftadır gün içerisinde çok sık kaka yapmaya başladı her öğün sonrası uyumadan önce uyandıktan sonra muhakkak kaka yapıyor zaten çok hareketli bir de böyle çok sık olunca hiç kilo almıyor gibi geliyor normal mi yoksa bir sorun mu var çözemedim aynı durumu yaşayan veya yaşamış olan var mı ?