demir2606 Aylinfurkan17 bilmiyorum ki hiç görmedim yada duymadım veren sormak istedim emin olmak için
demir2606 Eylul301023 evet meme ve mama reddi olduğu için 1 ayı geçkindir tadım yapıyoruz aslında oyüzden sordum
eraysen demir2606 ben 7.ayda vermiştim 6.ayda daha öncelikli tadimlari yaptığım için 7.aya kaldı 6.ayda yumurta kıyma tahin keçiboynuzu özü kabak yoğurt peynir zeytin havuç patates tadımı yaptırdım 7 de sıra anca geldi
demir2606 eraysen biz tadımlara 5.ayda başladık hatta biraz daha erken oyüzden tadımlar bitti sayılır ondan dolayı sormak istedim
eraysen demir2606 siz hızlı ilerlemişsiniz benim tadimlar baya uzun sürdü hala bile arada vermediğim çıkıyor tadım yaptırdığım oluyor
myavocado demir2606 yoğurt veriliyor, yoğurdun kaymağı verilmez gibi bir şey duymadım ama küçükken tebi yutması zor olur kaymak kısmını, yoğurt ile karıştırıp yoğurdun içinde vermek daha iyi olmaz mı
demir2606 eraysen 2 aya yanaşacak aslında pek hızlı değil baya yavaş ilerledim mama meme reddinden dolayı erken başladık bende yavaş ilerledim
eraysen demir2606 ben çok ayrıntı gittim aslında yavaş olan benim sanırım her verdiğim yeni ürünü 3 gün denedim hala mevsim değiştikçe tattırmadığım yeni birşey çıkıyor 🙈