hayatgzl Kızlar çocuğum 3 yaşında hâla bıngıldağı biraz açık tam kapanmadı. Daha önce doktora söylemiştim kan tahlili yaptı normal dedi ama nedense bana normal gelmiyor varmı aynı durumu yaşayan anneler