UrbanMom Kadının 2 oğlu varmış. Büyük olan annesini hiç sevmiyormuş hatta artık evden gitmiş babannesinde kalıyormuş. Kadında demişti ne yapsam oğlum beni sevmedi, artık bende soğudum bıraktım. Küçük olana bakıyorum demişti
Çok etkilenmiştim, nasıl olurda çocuk annesinden bu denli nefret ederdi. Korkudan kimseye bırakıp bir yere gidemedim beni sevmez diye.
2.5 yaşında bensiz nerdeyse adım atmayan, her an gözümü kulaklarımı öpen ana aşığı bir oğlum var 😂