bbosphorussss 11 haftalik hamileyim ve hala doktora karar vermedim. Memnun oldugunuz ya da etrafinizdan cok duydugunuz doktorlar varsa onerinize açığım. Asla gitme dediklerinizi de yazabilirsiniz
ahlasmomm_ bbosphorussss Emre Merter Mart ben Emre beyde doğum yaptım kendisi pembe mavi hastanesi ile anlaşmalı memnun kaldım
sevgiii12 bbosphorussss valla ben orda dogum yaptm devlet hastanesinde ve oralıyımda doktorlardan yana hicbirsıkıntım yoktu
bbosphorussss Hepinize ayri ayri teşekkür ederim ama gerek kalmadi malesef nck ahlasmomm_ sevgiii12 arenasrin Yncatc demiralpduman
ahlasmomm_ bbosphorussss rica ederim bir arkadaşımda royal hastanesinde Hayal beyde doğum yaptı o da memnun kalmıştı . Ben royal hastanesi istemediğim için oraya hiç gitmedim.