Merhabalar herkese🥰 çocuğumla oyun oynarken vs telefonu kenara koyuyorum tabi ki. İçimden sürekli bakmak geçiyo. Aklım orda bildirim bile olmasa bakasım geliyo. Çocuğum uyuduğunda mesela hemen telefona sarılıyorum. Telefonda ekran süresini açtım günde 8-9 saati görünce başladı bu farkındalığım. Sizler ne yapıyosunuz böyle olan var mı? Şimdi 4-5 saate düşürdüm ama aklım hala telefonumda😂😭