Kızlar 5 aydır sürekli tıkanma yaşayıp acillik olup antibiyotik kullanmak zorunda kalıyorum. Bir çok doktora da gittim tekrarlayan mastitime ya da süt kanalı tıkanmasına bir çözümleri yok. Geçen Şöyle bir şey keşfettim. Tıkanma oldugunda meme ucunda beyaz nokta oluşuyor. Onu sıktım ve sivilce gibi çıktı. Ondan sonra o delikten sadece süt akmaya başladı. Tesadüf mü diye bugun yine tıkanma oldu ve aynısını yaptım düzeldi. Sadece memede top top şişen kısımlara bile hafif bastırınca süt akıyor masaj yapar gibi hepsini boşaltmaya calısıyorum. Öncesinde sıcak su da koymuştum. Eğer beyaz nokta yoksa elle biraz sağım yapınca da çıkıyor bende. Ama bu yöntem gerçekten işe yarıyorsa benim gibi olanlara, herkes faydalansın ben çok acı çektim bebegim yorulup cok aç uyudu bu sebepten