cansu2600 Anlıyorum bende görüyorum öyle yorumlar ama bebeğe göre değişiyor net bir şey söylemek doğru olmuyor. Kimisinin atağı gece uykularını daha çok etkilerken kimisinin ki gün içindeki hal ve hareketlerini etkiliyor. Bizde genelde öyle oldu hep davranışları değişti daha çok o dönemlerde boş yere ağlama, huysuzluk, iştahsızlık gibi. Benim yaptığım size tek tavsiyem uyku penceresine göre uyutmaya özen gösterin buna dikkat edin yani. Atak zamanları zorlar ama çokta salmayın uyuması gereken zamanda uyutun. Benim özenle yaptığım tek buydu 3-4 ayından sonra buna özen gösterdim sonrada meyvesini yedim halen yiyorum. Kızım diş dönemi hariç sık kalkmaz mesela uykuyu sever, sabah kalktığı akşam yattığı saat bellidir. Gündüz uykuları düzenlidir daha yeni tek uykuya düştük. Her ay büyüdükçe uyku saatleri zamanları değişiyor bunlara dikkat edin. Ben bu o tablolarla hareket ettim bir düzene soktum sonrada öyle devam etti gitti bu zamana kadar uyku konusunda çok sıkıntı çekmeden geldik şükür. Destekli uyuttuğum halde yani beni zorlamadı ne gece ne gündüz. İllaki zorladığı zamanlar oldu ama o kadarda olur. Gelişiyorlar, büyüyorlar. Uyku düzeni yemek düzeninide etkiliyor büyüyünce. Ek gıda zamanıda dikkat ettiğim şeyler oldu onunda faydasını gördüm