Kızlar merhaba bebeğim 8 gün sonra 4 aylık olacak.Son bir kaç gündür uykuya geçerken şiddetli ağlamalar yaşıyoruz.Yenidoğandan itibaren böyle ağlamalar görmedim. Dün artık ağlamaktan morardı elim ayağım birbirine girdi. Uyumak istemiyorsa uyumasın diyeceğim ama çok fazla da uykusu var esneyip duruyor gözleri kızarmış oluyor uykuya direniyor anlayacağınız. Gece uykusuna da yatırıyorum 40 dakika sonra uyanıyor tekrar uykuya döndürmeye çalışıyorum. Uyudu diyelim 1.30 kadar uyuyor daha sonra acıktığı için kalkıyor. Bu saatten sonra da saat başı uyanıyor. Emip uyuyor yine uyanıyor. 4. Ay atağı mı oluyor anlamadım danışmak istedim. Her uyandığında emzirmek de istemiyorum memeyle uyumaya alışır diye ama başka nasıl uyutabilirim gece gece onu da bilmiyorum. Aç olduğu için mi uyanıyor acaba diye düşünüyorum. Kafam çok karışık deneyimli anneler önerilerinize açığım.